Als familiebedrijf is het ons beleid een zo groot mogelijke toegevoegde waarde te bieden aan onze klanten, ontzorgend te zijn en dit in een lange termijnrelatie zowel in onze verkoop als in onze na-verkoop.
Wij zijn er ons van bewust dat Mercedes-Benz een premium merk is en behandelen onze klanten op dat zelfde niveau.
Met onze grondige (product)kennis, kunde, services, kwaliteit en een persoonlijke touch willen we steeds opnieuw oplossingen zoeken en service bieden.
We willen door het meedenken met de klant een vertrouwenspositie opbouwen.
Daarvoor heeft ons bedrijf duidelijke en meetbare kwaliteitsdoelstellingen opgesteld en aan onze personeelsleden bekend gemaakt.
Deze worden regelmatig gemeten en alle nodige acties zullen worden ondernomen om afwijkingen hierop weg te werken.
Alle nodige middelen zijn ter beschikking zodat alle kwaliteitsdoelstellingen kunnen verwezenlijkt worden.
Het continue verbeteren van de efficiëntie van onze processen is daarom van vitaal concurrentieel belang m.a.w. is de volledige bedrijfsorganisatie afgesteld op een geschreven kwaliteitssysteem en daardoor tevens afgesteld op de wensen en eisen van onze stakeholders.
Alle eisen, suggesties, klantentevredenheid en klachten zullen grondig geanalyseerd worden en de basis zijn van de verbetering van de door ons geleverde diensten.
Wij verbinden ons ertoe om ons kwaliteitssysteem te laten voldoen aan de eisen van de ISO 9001:2015 kwaliteitsstandaard.
Wij zoeken actief naar alle mogelijke risico’s en opportuniteiten en maken een actieplan op om deze te verzilveren.
Wij zullen aan een totaal onafhankelijk orgaan, Vinçotte, vragen toezicht te houden op de éénvormigheid met de norm.
Wij verbinden er ons toe te voldoen aan de alle geldende wet- en regelgeving.
Wij willen blijven behoren bij de top 5 van de Belgische Mercedes-Benz garages.
Jannick, An en Lars Godefroy
Bestuurders